aldstarvisast

fredag, juli 29, 2005

F Y I


När jag har:

Skrivit in i Nicen att jag har semester

Lämnat över olösta ärenden till kollegorna till nästa vecka

Fixat skrivaren på Teg31

Kopplat ur telefonen

Satt PC:n på ominstallation


Så ska jag:

Gå till tunnelbanan

Småjogga till pendeltåget

Hämta sonen hos farmor och farfar

Pussas

Öppna en flaska vin och sätta mig på gården….SEN har jag semester!!!!!!!

PS. Jag tar en liten paus på ett par veckor, men det innebär inte att jag har glömt er, vi ses snart igen…DS

5 Comments:

  • At 2:08 em, Blogger Vi på Kantarellen said…

    Ha det skööööönt! Vi väntar på dig.

     
  • At 2:31 em, Blogger Gagga said…

    Trevlig semester! Var rädd om dina ögon o resten av dig. Pussa sonen!
    Vi hörs!

     
  • At 3:18 em, Blogger Kattis said…

    Ha det så himla skööööönt nu, själv har jag beställt hojhämtning, sushi o vitt vin. Sen ska jag pussas............ och ha semester i 3 veckor. YEEEEESSSSS!!!!

     
  • At 3:46 em, Blogger The Female Dinousaur said…

    Ha det helt underbart på din semester och ta hand om dig och familjen. Kram

     
  • At 9:39 em, Blogger anna said…

    ha det såp supernajs! vi väntar här på dig...=D

     

Skicka en kommentar

<< Home