aldstarvisast

torsdag, juli 21, 2005

Badpojken!


Nu har vi äntligen "normal" svensk sommar igen.
Man svettas på nätterna och fryser på dagarna.
Snälla väderguden, jag vet att jag klagade, och inte lite heller, när det var varmt
förra veckan, men inte bad jag om det här vädret????
Jag tror att jag sade något typ "nu är det väl lite VÄL varmt"?
Det innebar inte att jag önskade mig 15 grader och regnskurar...


Så snälla du, förlåt att jag gnällde, jag vill ha tillbaka värmen, det gör inget att
jag svettas bara sonen får bada lite till!

4 Comments:

  • At 2:45 em, Blogger Kattis said…

    Mina läppar är förseglade - jag ska heller ALDRIG säga nåt om att det är varmt. Vill att det ska sluta regna och åska NU!!!!

     
  • At 12:26 fm, Blogger The Female Dinousaur said…

    Jag vill inte heller ha mer äckelregn och kyla. Bort, bort, bort! Jag har bara några ynka semesterdagar kvar nu...

     
  • At 8:26 fm, Blogger maruschka said…

    nylon och biggis: jag har jeans, tröja och jacka på mig idag, inte nu inne, men på vägen hit...ska man behöva ha det i slutet på juli?
    Men det blir väl drömväder i augusti...*ler stort*

     
  • At 8:32 em, Blogger Mikusagi said…

    Nej, var försiktig med vad du önskar, det kanske slår in! Mer regn åt folket!

     

Skicka en kommentar

<< Home