aldstarvisast

onsdag, juni 08, 2005

Sol, sol men ingen värme...

Daterat: 050608
Nu känner jag mig så där pressad igen...
Nu är det dags att skriva!
Lite hurtigt försöker jag peppa mig själv men det fina vädret till trots så känner jag mig
inte positiv alls...
Det värker bakom vänster öra och över ögonbrynet så fort jag över huvud taget anstränger mig och
det är en ansträngning att skriva dagbok, jag lovar!
Sonen har hostat konstant hela natten och jag har pendlat mellan att tycka sååååå synd om honom och
att vilja helt sonika knuffa honom ur sängen, allt för att slippa höra det där hackande staccatot rakt in i
örat...
Man får inte vara elak mot sina barn, jag vet, och jag skulle aldrig vara det heller...bara lite..när han hostar hela tiden...näe, skojade bara...
Halv fyra i morse blandade jag Coccilana i saft och efter att han druckit den cocktailen så sov han faktiskt ett par timmar, så i kväll blir det cocktail till kvällsmat i stället!
Mormor tog bussen upp från L-köping i går eftermiddag så idag är det hon som spelar ”Lamm-bandy” och bakar bullar hemma, ett substitut som heter duga...
Mamma är utbytbar ända fram till läggdags, då duger ingen annan...
Hosta eller inte, gud vad det är skönt att vara älskad helt förbehållslöst...