aldstarvisast

onsdag, mars 23, 2005

Skrivare, kom underhåll mig!

Daterat: Tisdagen den 22:a mars 2005 kl 16:50
16.41 och huvudet känns som ett getingbo!
Har senaste timmen försökt klura ut hur jag ska lägga upp en skrivare remote på en
XP-burk, och helst sedan få bevis på att det verkligen fungerar...hmmm...
Låter oerhört spännande och upplyftande, eller hur?
Just nu efter tre år hemma med mammaledighet och ofrivillig arbetslöshet (om en arbetslös person heter arbetssökande, vad heter då arbetslöshet -arbetsjagande?) så ska jag ärligen erkänna att jag TYCKER det är spännande, jag lär mig massor med nya underligheter varje dag och är så trött när jag väl kommer hem att jag oftast somnar med sonen redan vid åtta-tiden, märkligt...*s*
Men, jag får väl vara glad så länge jag känner så antar jag, tids nog försvinner väl nyhetens behag tyvärr...
16.46 och snart dags att börja avsluta så man kan kasta sig ut i folkvimlet först i T-banan och sedan på centralen...
Michael Connely ska få underhålla mig idag med sin nya bok...lättläst, lättsmält och lättillgänglig, men som sagt, det är vad mitt getingbo till huvud klarar av att behandla efter en tisdag på teknikavdelningen...
Jag ska drömma om skrivare i natt, spännande va?...*ler*