aldstarvisast

fredag, februari 18, 2005

Trött i huvudet...

Daterat: Torsdagen den 17:e februari 2005 kl 18:39
Igår var det dart igen och vi vann!!!! Wenche och jag tog hela vårt block, har aldrig hänt förut!
Mycket skratt, ett par öl, väldigt mycket rök (fattar inte hur jag kan vara så känslig när jag har rökt i 25 år själv innan?...tänker i alla fall aldrig bli en sådan där ”fd rökare som gnäller på alla”-typ!)....
Så idag har jag varit helt seg i huvudet...
Hämtade mormor (sonens mormor, min mor) vid pendeln, hon har kommit upp från L-köping för att
umgås och fira barnbarnet...
Han fick jättefina kläder (som hans mor blev lycklig över) och en Byggare Bob-video (som han blev lycklig över)...
Efter två stora ”pankapanka” med jordgubbssylt sitter två generationer i soffan just nu och tittar på Bollibompa, och jag njuter av att kunna sitta här vid PC:n och kunna skriva i lugn och ro, ibland känns inte livet speciellt tungt, bara rofyllt!