aldstarvisast

onsdag, februari 09, 2005

Onsdag 9/2 och solen skiner fortfarande!

Daterat: Onsdagen den 9:e februari 2005 kl 11:17
Idag var det nästan ljust när vi gick till dagis, men ”talgpippin” hade tagit ledigt!
Sonen tyckte att mamma skulle gå till dagis och han till skolan, och det vore kanske en bra
idé någon gång ibland!
Han är helt underbar just nu med sitt språkexprimenterande, ibland viker man sig dubbel
när han sätter igång och skapar egna meningar...
Klockan är kvart över elva och jag är vrålhungrig, antagligen enbart för att jag kör VV just nu och
är konstant sugen på något!
Socker är en drog som man aldrig kommer ifrån tror jag?
Önskar att jag var sockerfri! ;-)

Lite senare på dagen: JAG FICK JOBBET!!! Min blivande chef ringde och de vill att jag börjar den 21/2 för en projektanställning till att börja med, jippie!
Känns underbart att veta att jag A: kommer att få fasta tider och rutiner, B: 6000:- mer i inkomst efter skatt....inte illa pinkat av en trähäst!...jag ska fira lite på darten i kväll då vi möter TYO i S-tälje, det blir kul!