aldstarvisast

tisdag, januari 25, 2005

Tisdag 25/1 snön ligger kvar!

Daterat: tisdagen den 25:e januari 2005 kl 11:40
Gjorde 2 st. solhälsningar denna morgon klockan 6.20!....det vore underbart om jag kunde göra detta till en mycket hälsosam rutin...
Yoga är verkligen något som jag känner att jag kan identifiera mig med, förutom när man ser överkursställningarna i boken där personen på bilden ser ut som hon har slagit knut på sig själv...
Sonen ville inte gå upp alls, han har ärvt sin mammas morgonhumör, ”näe daggis, näe uuuut” är hans kommentarer på morgonen...men efter en macka och en stund i fåtöljen med Kramnallarna på TV så är han gladare och redo för promenad till dagis!
På vägen dit såg vi skidspår och han önskade sig snabbt skidor trots att jag nästan är säker på att han inte vet vad det är...”sito me gabbana”- skidor med grabbarna...
Nu är klockan 11.37 och min mage kurrar rejält, lunch om ca tjugo minuter, great!
Kycklingsallad med currydressing, gott....