aldstarvisast

tisdag, februari 08, 2005

Tisdag 8/2 Jobb!

Daterat: Tisdagen den 8:e februari 2005 kl 13:57
Nu rasar jobberbjudandena in, märkligt!
Jag fick jobbet på H-banken samtidigt som jag blev erbjuden ett annat roligt jobb som
konsultchefsassistent, så nu har jag tackat nej till praktikplatsen i alla fall...
H-banken ska återkomma i veckan angående löneanspråk, men det blir nog bra, tror jag...
Jag vill bara ha rutiner och lite mer pengar så är jag nöjd!
Ska bli så skönt att kunna handla mat utan att få magkatarr av ekonomisk oro...
Hej hopp, idag är det fetisdag...och jag bantar!...kan man starta en viktväktarperiod mer fel?
That´s me in a nutshell, kan man säga...
Å andra sidan har jag redan ätit två semlor tidigare i år, så jag går väl inte under...
Nu somnar jag snart på rot så det är tur att solen skiner...