aldstarvisast

måndag, augusti 15, 2005

Maruschka has entered the room...


Jag är tillbaka, känns som jag varit borta ett halvår men ändå inte borta alls, märklig
känsla som jag tycker alltid infinner sig efter ledighet?
Här finns massor att bita i på jobbet, så läsning och kommentarer hos er alla, mina vänner, får
bli allt eftersom under veckan.
Jag har på mina två veckors semester hunnit vara i Göteborg, Linköping och Klockrike, köpt garderober, motionscykel och möblerat om, uppfostrat sonen, varit osams med sambon, umgåtts med grannar, blivit sams med sambon, lagat lasagne åt halva kvarteret och hållit i en kräftskiva, SÅ NU BEHÖVER JAG SEMESTER!

10 Comments:

  • At 2:28 em, Blogger Anna said…

    Det är alltid så - man har aldrig behövt ledigt så mycket som när man just varit ledig =)

     
  • At 2:58 em, Blogger maruschka said…

    anna- visst är det så...*ler*
    Men jag är ganska nöjd med mina två veckor ändå, känns som jag både vilat och fått saker gjorda...

     
  • At 3:40 em, Blogger Vi på Kantarellen said…

    Välkommen tillbaka. Skönt att få komma tillbaka till jobbet och vila upp sej...eller? =)

     
  • At 4:57 em, Blogger anna said…

    välkommen tillbaka =D

     
  • At 9:28 em, Blogger Kattis said…

    Skönt att du e tebaks!!! Låter som du hunnit med en hel del iaf*s*

     
  • At 9:58 em, Blogger carra said…

    Välkommen tebax, skönt att ha dig online igen!
    Jag skulle också behöva semester igen. Jag har ju jobbat hela tre dagar! :D

     
  • At 11:22 em, Blogger The Female Dinousaur said…

    Härligt att du är här igen! Utvilad (?) och redo att blogga järnet.

     
  • At 10:20 fm, Blogger maruschka said…

    mamse - ingen vila, ingen ro, men förlängd projektanställning så jag ska väl bara vara nöjd ;O)

    anna- Tack, ska lusläsa din blogg, när jag hinner...*s*

    sandra - utsikt över Svartån i Östergötland hemma hos min bror, visst får man ro i själen?

    ceci - Tackar, skönt att se dig också!

    nylon min vän - Är väl en stålkvinna, hinner allt!...*ler*

    carra - jag tror att man behöver mer semester än arbetsdagar, men det går ju inte riktigt ihop ekonomiskt tyvärr...*suck*

    biggis - Utvilad och redo för megablogging...när jag hinner...*gulp*

     
  • At 12:46 em, Blogger anna said…

    du får lusläsa min blogg så du förstår vad jag menar med trasiga parfymflaskor...!

     
  • At 10:45 em, Blogger Bloggblad said…

    Kommer just från Linköping!
    Bara för att jag varit borta EN dag (var bara hemma på lunch en stund) känns det som om jag har mycket att ta igen.
    Välkommen hem igen!

     

Skicka en kommentar

<< Home