aldstarvisast

fredag, oktober 28, 2005

Fredag, fridag...

Tack gode gud, jag bad om en lugn morgon för att inte bli fullständigt psyksjuk, och du hörde bön!
Eller om det var sonen som kände att hans mor höll på att gå sönder?
Samma lika!
Jag hade inköpt tre "klämreflexer", en röd, en blå och en vit (jaja, ännu en muta, jag vet...) och han fick välja vilken han ville ha, eller rättare sagt, jag sade: "Du kan välja
vilken färg du vill ha"...vilket resulterade i att reflex heter inte reflex längre, utan "färg".
Jaja, senaste bilden jag har av sonen är som en liten ängel på en hög stol vid ett bord på dagis med ett Fischer Price-dockskåp framför sig, och sämre bilder kan man väl ha?
Idag grät jag INTE hela vägen in till Centralen...

3 Comments:

  • At 2:31 em, Blogger Jenny said…

    Usch jag lider med dig. Om det är nått som jag inte saknar som mammaledig är det mornar med griniga barn. Lycka till!

     
  • At 4:36 em, Blogger maruschka said…

    Tack Jenny, jag fick precis reda på att jag inte får förlängt här på banken så jag slutar om en månad i allafall, så jag slipper väl det i december ändå..;o(

     
  • At 5:09 em, Blogger Bloggblad said…

    Eländes elände, men det är i alla fall rätt tid nu när det mörknar och går mot jul.
    Fast jag hängde på ett hårstrå i våras när min tjl gick ut och det inte fanns nåt åt mig, så jag vet hur det känns!!!
    Mitt jobbproblem löste sig när min kollega dog. Ingen lösning att rekommendera, känns hemskt egentligen även om jag är glad åt jobbet. Jag saknar henne massvis.

     

Skicka en kommentar

<< Home