aldstarvisast

fredag, oktober 14, 2005

Blondie!

Jaha, nu är jag helblond...och skeptisk...
Första gången i mitt liv...
Inte som jag är skeptisk, utan blond...
Har varit blond sedan i torsdags eftermiddag, men inte f-n har jag haft
roligare för det?
Nadire sade att det bara var att ringa henne i nästa vecka om jag
inte vande mig eller trivdes så skulle hon färga om...
Jag får en chock varje gång jag råkar titta i en spegel och jag tror att
det blir svårt att vänja sig...
Sonen frågade om jag hade "jakat håjet på jobbet?"och vad svarar man på det?...-Jakat?
Näe, mamma har inte rakat håret, mamma har bara 40-årskris och ville förnya sig och nu blir hon rädd för sig själv hela tiden, men visst är det fint?

7 Comments:

  • At 8:35 fm, Blogger kreti och pleti said…

    Vi ser fram emot en bild (innan det färgas om).

     
  • At 12:34 em, Blogger Batbut said…

    BILD! NU! NYFIKEN! MODIGT!

     
  • At 1:38 em, Blogger maruschka said…

    kreti och pleti, sandra, mifflan och batbut - Jag bara kände för något nytt (och hade för en gångs skull råd) och ville passa på när jag nu har hittat en ny frisörska som jag trivs med...kanske var lite förhastat, men jävlar vad reaktioner jag har fått...*s*
    Bild kommer, men har inte hunnit fixa det...jag skaaaaaaa!..

     
  • At 3:41 em, Blogger MaMaMia said…

    Nyfiken!!! Jag har också varit blond en gång. Då var jag fjorton och never again. Rödhåriga har roligast! *skrattar*

     
  • At 8:15 em, Blogger The Female Dinousaur said…

    Shit, vilken omvandling det måste vara. Men blond nu, på hösten? När man blir så där vintrigt blek och käck...? Ser fram emot bilden. ;-)

     
  • At 12:21 em, Blogger Kattis said…

    BLOND!!! Jösses vilken överraskning. Måste bättra på min egen "hårsvärta" - börjar bli brunhårig eller snarare gråhårig pga allt som händer runt omkring just nu!!!

     
  • At 9:45 em, Blogger Bloggblad said…

    Jaså, blev du inte gladare som blondin? Men är det inte så att man måste vara korkad också? Är det DET som fattas?
    Snabbt fram med en bild!!!!

     

Skicka en kommentar

<< Home