aldstarvisast

torsdag, november 30, 2006

Stress i hela huvudet!



















Tjoho, jag hinner inte med någonting, allra minst att blogga, men för att göra en lång historia kort så har vi de senaste dagarna inte haft vatten i ledningarna på jobbet vilket resulterat i toabesök i närmaste centrum, kaffeavvänjning och sedermera huvudvärk på kvällstid, besök av min ömma moder några dagar, druttens favorit,anfall av decemberpanik, var tog hösten vägen? och ett trevligt biobesök tillsammans med Lilla P och prinsen...Nu hinner jag inte mer igen, men lovar att återkomma så fort tid finnes!

PS. Så nära jag kan komma att visa min frisyr förresten, dock inte senaste, men snarlik...;o)...DS

8 Comments:

  • At 6:08 em, Blogger Kattis said…

    SNYGG!!!! Fasen jag saknar dej :-)

     
  • At 9:34 fm, Blogger maruschka said…

    Ledsen, hinner liksom inte med, men det lugnar nog ner sig här framöver, Helpdeskfunktionen flyttar ner till Finspång på måndag och sen är man bara Onsitetekniker, slipper telefonen...;o)

     
  • At 12:26 fm, Blogger The Female Dinousaur said…

    Snyggt!

     
  • At 1:48 em, Blogger Lilla P said…

    Hej snygging..Fråga;
    Vad är en fisyr? En turbulent mage, eller??;)

     
  • At 2:29 em, Blogger maruschka said…

    biggis...tack, det är ännu längre nu dock...:o)

    lilla p - No comment, tycker inte om skitsnack!...;o)

     
  • At 9:50 em, Anonymous Anonym said…

    Vilken film såg ni?

     
  • At 8:20 em, Blogger Lilla P said…

    M, ses vi på lördag..?

     
  • At 3:15 em, Blogger maruschka said…

    lars anders - förlåt att jag inte har svarat, vi såg Bond-filmen, men den var så där, lite väl rå tycker jag...Men ok action...

    lilla p - Jepp, vi ses på lördag!

     

Skicka en kommentar

<< Home