aldstarvisast

onsdag, november 08, 2006

Är det någon mer än jag som har problem med att se sig själv på bild ju äldre man blir?
Inte så att man inte syns, snarare att man syns alldeles för mycket?
Minsta rynka lyser, resterna av den bortbantade dubbelhakan envisas med att synas mer än de faktiskt godkända ögonen...Jaja, jag har varit hos Nadire igen men ni får iNTE se något bildbevis...
Men förutom alla skavanker så är jag i alla fall snygg i håret, för det blir man där...
I just luv going there...

6 Comments:

  • At 4:04 em, Anonymous Anonym said…

    W00t? Av någon anledning fick jag för mig att du var runt 30, kanske tom yngre...

     
  • At 8:21 em, Blogger Kattis said…

    Men nu vart man ju inte ett dugg nyfiken, varken på frisyren eller på att få se en bild av dej *flinar*

     
  • At 10:22 em, Blogger Lilla P said…

    Ja JAG tycker iallafall att du är JÄTTEBRA!!
    ..hi hi....
    ;)
    (Har f.ö en överansträngd hjärna just nu, så ta ingen notis om mitt fniss...)

    Kram!

     
  • At 12:07 em, Blogger maruschka said…

    mickey-sorry darling, strax över fyrtio...ganska välbehållen men mycket självkritisk...*s*

    Äh, kommer en bild någon gång...när jag blir nöjd...ska se vad jag hittar...

    lilla p - dito till dig, men bränn inte sönder hjärnan helt!

     
  • At 12:58 em, Blogger Cornelia said…

    Nej bilder förvränger verkligheten... lägger till rynkor och dubbelhakor..så är det.

     
  • At 9:16 fm, Blogger maruschka said…

    cornelia - Är det så?...*lycklig*

     

Skicka en kommentar

<< Home