aldstarvisast

fredag, maj 12, 2006

Viktigt och en god idé!

1 Comments:

  • At 7:26 fm, Blogger danne said…

    hejsan hejsan... kameraval är alltid svårt för det beror på så mycket. Jag skulle dock satsa på en kamera som är ljuskänslig. Det innebär att du inte tvingas använda blixten lika ofta. när det gäller pixlar så tycker jag att 5 megapixel är helt ok (tre skulle säkert också kunna funka om man inte ska printa allt för stora grejer). Själv använder jag en sony F-727 som jag är grymt nöjd med. Men som sagt, allt beror på vad du ska ha kameran till. Ps. Se till att du får ett stort minneschip med till kameran som en del av priset. Minst 128 mb och helst 512 mb eller mer. Lycka till! Ps. 2. Nina och jag känner varandra sedan evigheter så det är lugnt. Men tack för din solidaritet och engagemang. Det värmde.

     

Skicka en kommentar

<< Home