aldstarvisast

tisdag, maj 09, 2006




Och lite värme gjorde dem ännu gladare!

5 Comments:

  • At 5:55 em, Blogger Kattis said…

    Såg att det skulle bli tråkväder till helgen. Fan oxå. Jag vill sola - jag vill bli brun, brunare, BRUNAST!!!!

     
  • At 9:45 fm, Blogger maruschka said…

    Jag köpte "brun-utan-sol-våtservetter" på Åhlens så nu ser i alla fall mina ben ok ut så man slipper gå i långa byxor på jobbet...De var billiga (120:- för åtta servetter) och det fungerade, men det var lite svårt att få det jämnt då man inte kan se hur man smörjer in, det är ju osynligt från början...
    *ler*...men det ser i alla fall bättre ut än gråbleka underben...

     
  • At 11:55 fm, Blogger Kattis said…

    Å jag kör med Dove Bodylotion. Hittade nån variant som man blir lite lätt brunfärgad av. Bättre med beiga ben än Iprenfärgade *asg*

     
  • At 1:17 em, Blogger maruschka said…

    sandra - de heter Nisse, Albin, Kalle och lilla Elvira...
    Det är tulpaner ser du väl?

     
  • At 11:02 fm, Blogger Fria Foten said…

    Mitt problem är också vita ben. Jag får väl steppa iväg till Åhlens jag med.
    Kollade sommargarderoben och hittade några schyssta kjolar, men det behövs en snygg färg på benen.Jagkollar Ålle...

     

Skicka en kommentar

<< Home