aldstarvisast

torsdag, februari 16, 2006

IT-tekniker, jo pyttsan!

Här tror man att man är något och så går man till www.nyligen.se för att någon efterfrågade pingfunktionen, men jag fattar f-n inte vad de menar...
Så fixade jag till en ping, och nu står det ju att jag har uppdaterat min blogg, vilket jag inte har ÄN, så jag blir ju automatiskt en lögnare!
Så nu måste jag skynda mig på och lägga in detta så inte någon (om NÅGON läser min blogg?) blir besviken...

Jaja, det är väl bara att anmäla sig i Platsbanken på AMS under "yrken som ej kräver utbildning" och börja sälja "konstiga" filmer åt Caramel Film AB istället...Någon tekniker är jag ju tydligen inte...

10 Comments:

  • At 11:13 fm, Blogger Ilva said…

    vad bra! Antligen kan jag se nar du skrivit! Du gar gensat in pa favvolistan. sjkall bara klicka ivag till nyligen nu!

     
  • At 1:36 em, Blogger maruschka said…

    hihi, det funkade tydligen då?...*s*

     
  • At 10:58 em, Blogger Batbut said…

    *asg* Vet Du inte att IT står för ICKE TEKNISK?

     
  • At 8:46 fm, Blogger maruschka said…

    batbut - hördedu, nu ska du inte vara så där?...*hihi*

     
  • At 10:40 fm, Blogger Kattis said…

    Fattar NADA - men jag är ju "bara" supporthandläggare!!! *hihi*

     
  • At 12:01 em, Blogger maruschka said…

    nq - jag ska maila min arbetsgivare och be dem ändra min titel också...*flinar*

     
  • At 1:15 em, Blogger Kattis said…

    Sitter "back-office" idag å det känns som om jag har noll-koll, kan inte ett smack utan skickar bara ärenden vidare. Skönt att det är fredag, köpte några badrumsgrejjer på lunchen!! *s*

     
  • At 2:07 em, Blogger maruschka said…

    NQ - hihi...du måste läsa detta som Fröken J skrev härom dagen:

    "Han tittar på mina 364 olika flaskor, burkar, tuber och övriga behållare som står uppradade i badrummet.

    Han håller upp en flaska, skakar uppgivet på huvudet och säger:

    - Tjejgrejer.

    Jag ler skamset och gissar att han har hittat min body lotion som glittrar och luktar cocos.

    Jag kikar över hans axel och läser:

    - D u s c h c r e m e.


    öh.. jahaja..."

    Visst är den söt?

     
  • At 2:34 em, Blogger Vi på Kantarellen said…

    Ja....äntligen!

     
  • At 12:02 fm, Blogger Cornelia said…

    Nu ligger du på mina favoriter!

     

Skicka en kommentar

<< Home