aldstarvisast

onsdag, juli 19, 2006

Uttråkad...











"Congratulations, Maria!Your IQ score is 127

This number is based on a scientific formula that compares how many questions you answered correctly on the Classic IQ Test relative to others. Your Intellectual Type is Word Warrior. This means you have exceptional verbal skills. You can easily make sense of complex issues and take an unusually creative approach to solving problems. Your strengths also make you a visionary. Even without trying you're able to come up with lots of new and creative ideas. And that's just a small part of what we know about you from your test results. "


Betyder detta att jag är skärpt och alert på jobbet just nu, eller att jag har för lite att göra?....

10 Comments:

  • At 8:12 fm, Blogger Chris said…

    heh, gratulerar! å din treåring, jisses vad rar i håret!

     
  • At 8:16 fm, Blogger maruschka said…

    Visst är han fin?....han kommer hem från dagis ibland och säger att han vill klippa sig för att en av killarna på dagis säger att det inte är coolt med långt hår, men jag har sagt att han får klippa sig den dagen han själv inte tycker det är coolt, och då väntar han...*s*
    Jobbigt att allt ska bli modetermer och trender redan i DEN åldern?

     
  • At 3:57 em, Blogger the psycho brunette said…

    Hmm... 131 är det du måste passera för att ha tillträde till mensa i sverige va? Inte långt ifrån där.

    Och förresten... Visa grabben bilder på Axl Rose, Steven Tyler, Hjalmar Östman och andra coola långhåriga typer, och fråga typ "what does he know about cool, han är ju liten?". Långt hår är visst coolt.

     
  • At 4:11 em, Blogger the psycho brunette said…

    Hmms... Jag gjorde din gris alldeles lerig... Du måste tvvätta den.

     
  • At 8:24 fm, Blogger maruschka said…

    dangermouse - jag hade 132 förra gången jag testade och blev då välkomnad att ansöka om medlemskap i Mensa, men det blev liksom inte riktigt av...

    Hmm, tydligt tecken på att man börjar bli gammal när man är tvungen att googla Hjalmar Östman för att komma på att det är Hjalle...*s*

    Grisen är nu ren!

     
  • At 2:19 em, Blogger Kattis said…

    Får panik jag när jag tänker på att jobbet närmar sej med stormsteg. Hua så hemsk. Vill bli superrik hemmafru!!! Varför vart jag inte kär i ett fotbollsproffs, fast å andra sidan är jag ju inte fotomodell heller så jag tror trots allt jag valt rätt!! *asg*

     
  • At 2:42 em, Blogger maruschka said…

    NQ- och jag som inte ens har gått på semester än...sitter här och ruttnar nästa vecka också, sen är jag ledig i tre veckor i alla fall, ska bli skönt...
    Superrik hemmafru kan man väl bli utan att bli fotbollsfru, de verkar inte lika lyckliga som du om man dömer efter serien på TV...*s*
    Starta eget?...bli konsult på egen basis?...jag vet inte, men är också trött på att vara anställd till och från...

     
  • At 3:07 em, Blogger the psycho brunette said…

    Jag tror dåp inte alls att det betyder att du är gammal att du måste googla för att komma fram till det. Jag har många kompisar som inte skulle fatta ett dugg om jag nämnde hjöalmar östman. Det är nog bara de som brukar lyssna på mimikry och sådär som känner till hans namn. Det är ju precis som att de som inte bryr sig vet inte att Alice Cooper faktiskt heter Alice Cooper efter ett namnbyte liksom. Man kan inte veta allt om allt. : )
    Min mormor sa en gång att när du slutar titta i bröllopps och nyföddaanonserna efter folk du känner och flyttar till dödsannonserna... Det är då du börjar bli gammal

     
  • At 3:33 em, Blogger maruschka said…

    danger - vilken tur att jag fortfarande (hellre) löser födda och gifta då..*ler*
    Ha en superfin helg, nu ska jag (äntligen) gå hem från jobbet och kramas med min son...

     
  • At 9:33 fm, Blogger Chris said…

    men jag är säker på att du inte är en tanig trettonåring! du som är så skärpt, och så MED.

    kärlek.

     

Skicka en kommentar

<< Home