aldstarvisast

onsdag, juni 07, 2006

Gott och blandat var det här!

Så var 40-årsfesten avklarad...Rosa Tequiladrink hemma först (ser ut som rosa Baileys, vet ej vad den heter), limedrink vid ankomst, mellanlandade med en öl, rött vin till maten, rom med 7up efter, varför inte en öl till mot slutet...vann dessutom två flaskor rött i darttävlingen bakom husknuten...
40-åringen skrattade gott åt portföljen som utökats med trädgårdshandskar och läsglasögon, och blev jätteglad åt presentkortet, så det var också lyckat...

Så varför hade jag då så ont i huvudet att jag inte tog mig upp på hela gårdagen, utom för en kort frukost vid elva?

Om man har så trevligt så borde man väl le dagen efter också?...inte det, nähä....

8 Comments:

  • At 3:45 em, Anonymous Anonym said…

    Tequila Rose (har jag hört, killar dricker ju inte sånt ;-)

     
  • At 4:03 em, Blogger maruschka said…

    robrunsthlm - Just det, så hette det...smakade som Naturdiet Jordgubb med sprit i...och så blev man yr i huvudet...*ler*
    Hur hittade du hit?

     
  • At 11:25 fm, Anonymous Anonym said…

    Har faktiskt ingen aning? Troligen via ngn annan blogg... tyckte väl att aldstarvisast lät skumt :-)

     
  • At 11:59 fm, Anonymous Anonym said…

    tequila rose vardet du drack....annars kan jag o sandra en del om vad man ska beställa in ;)

     
  • At 9:17 fm, Blogger maruschka said…

    sandra - redan preskiberade....

    robrunsthlm - Och du tycker MITT namn är konstigt?...Råbrunst?....*ler*

    anna - tyckte det var rätt gott, men skulle nog ha hållt mig till det i så fall...*suck*

     
  • At 11:37 fm, Blogger Kattis said…

    Hi hi - så det var din tur nu *s* Rosa drink - lät MYCKET intressant!

     
  • At 10:45 fm, Blogger The Female Dinousaur said…

    Åh, det lät som om du hade kul! Sådär mådde jag efter möhippan nyligen... Gulp!

     
  • At 10:24 em, Blogger Mikusagi said…

    Håll dig undan från droger så skall du se att dagen efter en lyckad fest också är trevlig :)

     

Skicka en kommentar

<< Home