aldstarvisast

onsdag, maj 24, 2006

Någon som känner igen knappen?



















I början av året så dök det upp en mycket irriterande knapp varje gång jag skulle in på min mail.
Jag anmodades trycka på den om jag vågade.
Till slut tröttnade jag och tryckte på knappen och bads då skriva en slogan.
Jag gjorde så och nu sitter jag här och måste ta ställning till hur man informerar 540 anställda om var och när de kan hämta burkarna med dryck som jag har lyckats vinna åt dem!
540 x 5....
Tre personer kommer med lastbil och levererar bara jag säger till när...
Jag har inte tid med detta, varför tryckte jag på knappen?

Bilden från www.culturegrounds.org

10 Comments:

  • At 7:39 em, Blogger Batbut said…

    *asg* snacka om ilands problem.... Du får låta bli att vara så duktig... och spirituell!

     
  • At 5:00 em, Blogger Fria Foten said…

    Vad får du själv som plåster på såren?

     
  • At 9:52 em, Blogger The Female Dinousaur said…

    Shit! Det kan man kalla tur, eller otur... Jag vill höra din slogan!

     
  • At 11:20 em, Blogger Stefan said…

    haha...fy fan. 3 lastbilar! ere sprit...ere legalt...kommre att va ett party ;)

     
  • At 7:52 em, Blogger Kattis said…

    Vaaa, är det sant!! Jag vinner ALDRIG nåt, jo ostbågetävlingen förstås.....

     
  • At 11:41 em, Anonymous Anonym said…

    Hahaha!
    Så är det när man är rapp med orden.
    Grattis...typ...

     
  • At 7:23 em, Blogger maruschka said…

    batbut - Jepp, I-landsproblem men dock ett problem...känns som jag inte riktigt har tid!

    flaxa - Antagligen lika många läsk?...*suck*

    biggis - Här är min fjäskslogan, snart i var mans mun: "Känns bra med ett alternativ till alla sockermättade drycker, ett alternativ som dessutom smakar BÄTTRE än de MED socker!"

    stefan - Självklart blir det party, jag har ju hur mycket groggvirke som helst?...*s*


    NQ - Du vann en karl samtidigt, glöm inte det?...*kram*


    mifflan - tack...typ...du är inte törstig?

     
  • At 11:37 em, Blogger Kattis said…

    Oops, höll på att glömma bort den bästa vinsten. Tror fan att jag tryckte på en knapp den gången jag oxå *asg*

     
  • At 8:47 fm, Blogger maruschka said…

    nq - Du gjorde väl det...*s*

    sandra - Har ångest och ska försöka avboka vinsten...Kan liksom inte ställa till fullständigt kaos på bygget för att "dryckföretaget" vill ha reklam genom att envisas med att alla anställda ska fotvandra ut på parkeringen och hämta varsin påse...*flinar*
    Jag trodde jag fixade ett förråd med läsk åt arbetskamraterna, men detta blev bara struligt...*suck*

     
  • At 9:35 fm, Blogger Chris said…

    å min gud jag dör av skratt! ahahaha. du e grym madame.

    löve.

     

Skicka en kommentar

<< Home