aldstarvisast

måndag, februari 27, 2006

Tack Maruschka!

Ni kan tacka mig för Tre Kronors guldmedalj!...
Varför då, undrar ni säkert då?
Jo, för jag åkte till El-giganten och lämnade in min skrivare på service och sen åkte jag och tankade bilen, allt för att slippa bli så nervös att jag mådde illa framför TV:n...
Och de gånger som jag ger upp min soffplats till förmån för någon med bättre tävlingsnerver: så vinner de!
Så under fotbolls-VM kommer jag att få massor av gjort, överallt utom i vardagsrummet....

Just det, miss U already PGW, Batbut, Biggis, Cornelia, Humlan, Ilva och Ulrika...gärna en repris...snart!

10 Comments:

  • At 11:58 fm, Blogger Vi på Kantarellen said…

    Nästa gång VILL jag vara med!

     
  • At 12:10 em, Blogger Ilva said…

    jaaaaa! snaaaart! iallafall i sommar! men tycker du att den dar mamselamsen skall fa vara med??? Finns hon???

     
  • At 12:51 em, Blogger Lotten Bergman said…

    Vad har ni gjort? Haft hemlisträff? (snyft)

    För övrigt är jag också drabbad av förbannelsen - det är mitt fel att curlingherrarna förlorade. Jag såg allt de gjorde. Damerna missade jag helt.

     
  • At 1:23 em, Blogger Kattis said…

    Å jag som trodde att det berodde på att jag stod i köket å lagade tacogratäng. Sverige vinner ALDRIG när jag kollar hockey. *s*

     
  • At 1:58 em, Blogger maruschka said…

    mamsen - självklart!!!

    ilva - eller hur, annars kommer vi och våldgästar dig!

    lotten - jepp, inte hemlig men liten...opretentiös...med mycket rödvin!...*s*

    nq - tack vare mig OCH dig då!...*s*

     
  • At 9:35 em, Blogger The Female Dinousaur said…

    Miss you too, sweetie pie! Meramera! Och tack för guldet - det satt som en smäck!

     
  • At 11:05 em, Blogger Cornelia said…

    Tack Maruschka, visste inte att det var din förtjänst. Tack tack, bra gjort!

     
  • At 10:37 fm, Blogger maruschka said…

    biggis - såna här dagar när sonen inte vill till dagis och man blir osams med sambon innan klockan ens är sju på morgonen, då skulle jag vilja åka till Barnadiset själv och drunkna i ett bollhav en stund...*s*

    Cornelia - visst var jag duktig?...*s*

     
  • At 12:23 em, Blogger Humlan said…

    Tackar härifrån också! Lite guld är aldrig fel, fast denna gång blev det ju mycket guld!

    Fler, långa, pratiga, goda lördagseftermiddagar vill jag ha!
    Nu ska jag gå ut och köpa mig en namnsdagssemla, ska du med? *S*

     
  • At 4:50 em, Blogger maruschka said…

    humlan - jag har varit så ståndaktig idag att jag har tackat nej till semla TVÅ ggr, det du!...*ler*

     

Skicka en kommentar

<< Home