aldstarvisast

torsdag, februari 21, 2008

Min prickiga son, komikern...

Äntligen har både jag och sonen återvänt från de (nästan) döda, jag efter värsta influensan, femdagars, och han efter vattkoppskliande.
Alvedon till mig, allergitabletter till honom, glassar till båda...
Efter två maskiner tvätt och inköp av en byrå på Röda Korset känner jag mig nöjd med dagens insatser om än ganska mör...

När jag härom dagen påpekade för sonen att det var snöstorm ute (fem-minuters) så sade han:
-Men mamma, såg du inte på nyheterna igår?
-Näe, pratade de om vädret där?
-Det vet jag inte, jag såg inte på nyheterna igår...

Värsta Lindemandialogen, vi får väl anmäla oss till Norra Brunn...
...eller HAN i alla fall...;o)

3 Comments:

  • At 10:43 em, Blogger Kattis said…

    Shit oxå, åkte du på flunsan. Verkar som den härjar helt vilt nere i storstan, nästan hälften av mina gamla arbs därnere verkar åkt på´n. Hoppas du/ni mår bättre å får en skön helg. Kram

     
  • At 12:05 em, Blogger maruschka said…

    Jo, mycket bättre nu, men jag ville bara dö i tisdags kan jag säga...;o)
    Jag tror att vi blir sjukare här för att det är varmare här nere, det blir ju f-n aldrig någon vinter, bakterierna härjar fritt...;o)

     
  • At 11:25 em, Blogger Lilla P said…

    Din ullstrumpa är en riktig tänkare!

     

Skicka en kommentar

<< Home