aldstarvisast

torsdag, januari 11, 2007

Skitsnack...








www.vardguiden.se

Bend over and enjoy!!!
Inte precis vad man tänkte vid senaste rektoscopin, men man får väl vara glad för det lilla, det såg bättre ut i alla fall..*ler*
Hur man nu kan tycka att en grovtarm ser BRA ut?

Varför blir man läkare inom gastromedicin egentligen?
...DrGastro 5 år; "Kiss och bajs, hehe, kul med bajs...det vill jag jobba med när jag blir stor!!"

Skämt åsido, jag är glad att de finns och tar hand om mig, men just nu är jag så trött på min mage att jag nästan överväger fördelarna med en påse på mgen, typ en ICA-kasse kanske?...*suck*

9 Comments:

  • At 7:18 em, Blogger Kattis said…

    Oj, vad dystert det lät. Har du inte blivit bättre i magen ännu? Låter ju jätte jobbigt med påse på magen, eller???!!! Kram

     
  • At 3:56 em, Blogger Lilla P said…

    Frågan är även vad det är som driver någon till att bli gynekolog...
    Översexualitet, eller bara en släng av "perversitet"..:0(

    Hoppas du någon gång får bukt med magen. Mera whiskey, kanske...?

     
  • At 9:51 fm, Anonymous Anonym said…

    Oh, stackars,stackars, stackars dig!
    Jag har också gjort det där.

    Hellre föder jag tio barn än upprepar den undersökningen.

    En hysterisk höst är till ända en bloggande vår väntar.

    Nu skall jag läsa vad du har gjort under hösten!

     
  • At 7:38 em, Anonymous Anonym said…

    Jag beklagar lidandet.

    Hur vissa människor valt sina jobb är en evig fråga...

     
  • At 12:30 em, Blogger maruschka said…

    NQ- Är på bättringsvägen, tar bara en sån himla tid att läka inflammationer tydligen...

    lilla p - Raka motsatsen tror jag...Whiskey är nog bra i många lägen men inte mot inflammerade tarmar...

    mifflan - Vet inte om jag vill föda tio barn istället för en rektoscopi, men jag förstår vad du menar...;o)
    Ska uppdatera mig hos dig också så fort jag hinner...

    lars anders- Tack, men det finns säkert de som har det värre...
    Just idag undrar jag hur JAG kunde välja mitt jobb...*suck*

     
  • At 12:18 fm, Blogger The Female Dinousaur said…

    Intressant bild. Lite mer information än jag behövde. ;-)
    Skämt åsido, skönt att du är på bättringsvägen. Påse på magen i all ära....

     
  • At 4:24 em, Blogger maruschka said…

    biggis - Jo jag vet, men det läbbiga är att det nästan är värre än bilden i verkligheten, man hänger typ över ett staket, helt utlämnad...;o)
    Jodå, mår bättre igen, får vara glad så länge det håller i sig...*kram*

     
  • At 5:56 em, Blogger Bloggblad said…

    Jobbigt låter det, fast jag tror att jag varit med om det nångång... och vill minnas att det var trevligare än att få en svart slang med kamera nertryckt via näsan ända till... nja, inte tarmen, men det killade inifrån nånstans i brösthöjd...
    Inte samma slang som i första undersökningen....hoppas jag :)

     
  • At 11:24 fm, Blogger maruschka said…

    bloggis - Det kittlade inte någonstans alls, det kan jag lova...;o)
    Men jag mår bättre nu och det är väl så att man är tvungen att bita ihop och gå igenom de undersökningar som krävs, oavsett vilken ände det handlar om...;o)

     

Skicka en kommentar

<< Home