aldstarvisast

fredag, april 07, 2006

Trötthetssyndrom...


I morgon, lördag, packar lilla familjen in sig i Renaulten (Renaultn? Renault:n?, vad f-n heter Renault i bestämd form?) för att åka på en snappvisit till Linköping, the City of Citys...not!

Vi är bjudna på Vårfest, känns ju lagom inspirerande i detta väder...
Sonen ska sova hos mormor för första gången, och jag tänker dricka vin...I mängder...Och det jag inte orkar dricka får jag väl hälla på snön så den försvinner någon gång!
(Tycker mig ana en viss tendens av vintertrötthet hos mig själv)...

Det ska i alla fall bli skönt att gå på fest med sambon och bara slappna av och veta att sonen är i tryggt förvar på annan plats...Mucho skönt!

6 Comments:

  • At 11:23 fm, Blogger Ilva said…

    ooo, ha det sa kul o sov o drick o dansa o sla klackarna i taket sa dar lite lugnt for du har ju iallafall uppnatt en viss alder o allt det dar dagen efter kanns ju sa mycket mer da! Tro mig, jag vet! pusspuss

     
  • At 2:25 em, Blogger maruschka said…

    Kanske ska hälla mer vin på snön än i munnen menar du?...*flinar*...Välkommen tillbaka förresten!!!

     
  • At 2:45 em, Blogger Kattis said…

    Ååå va mysigt det låter, ha en riktigt härlig helg!! Kramiz

     
  • At 4:32 em, Blogger MaMaMia said…

    ÅH vad mysigt!!!! Jätteskönt ju. Jag och maken var på resa på egen hand förra fredagen, vill du vet får du masa dig till mig. :)
    Ha så skönt nu!

    Kram!!!

     
  • At 10:08 em, Blogger The Female Dinousaur said…

    Ha det så väldans trevligt! Och kör försiktigt. I den där bilen...

     
  • At 11:12 em, Blogger jennypenny said…

    Åh, fest är alltid trevligt. Men vad är det du säger om Linköping, denna otroligt underbara stad!? Du får ta med dig sonen till Bosses glassbar vid nästa besök :)

     

Skicka en kommentar

<< Home