aldstarvisast

lördag, september 24, 2005

Frågan är öppen:

Sonen bänkad framför Byggare Bob, ett glas vin inom räckhåll och Sandra tror jag ska klara av dessa frågor, så det är mig en ära att försöka:

3 saker som jag gillar:
Sambo, son och Samboronbon
3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
Våld, orättvisor och äldreboende
3 viktiga saker i mitt rum:
Öronproppar, min kudde och hjärtlampan
3 slumpvis valda fakta om mig:
Strlk40 i skor
Kan bli tokig på sega människor
Är taggad på höger ringfinger
3 saker jag vill göra innan jag dör:
Tågluffa med sonen
Lära mig italienska
Hälsa på Jenny i Sydney
3 saker som jag kan göra:
Tågluffa med sonen
Få ändan ur och lära mig italienska
Hälsa på Jenny i Sydney
3 saker som jag inte kan göra:
Flyga
Räkna på lettiska
Ljuga seriöst
3 saker som jag säger mest:
"Men lilla gubben..."
"Mamma MÅSTE gå till jobbet...."
"Nej, det är inte lördag idag..."
3 kändisförälskelser:
Beppe Wolgers (jamen, jag var 5 år...)

James Spader

Patricia Arquette
3 stycken som jag tror kan svara på dessa frågor:
Nylonqueen

Familjeliv

MaMaMia

6 Comments:

  • At 9:42 em, Blogger Batbut said…

    Beppe tycker jag var sött!

     
  • At 9:16 fm, Blogger maruschka said…

    batbut - visst är han fin på bilden om du provar länken?

    sandra - Det tycker jag också!

     
  • At 11:06 fm, Blogger Batbut said…

    och jag har suttit i hans knä som liten, och fått sagor berättade för mig. Det var stort! Det var under hans "Sigrid" period

     
  • At 11:10 fm, Blogger Jenny said…

    Ja men kom hit då! Nu!!! Lillebror åker i morgon så vi har ett rum ledigt. Du/Ni är mer än varmt välkomna när som helst och hur som helst och hur luange som ni står ut ;-)
    Det enda jag behöver som muta är en påse lösgodis och en flaska Herrljunga cider från Ica Maxi.

     
  • At 2:49 em, Blogger maruschka said…

    jenny - Päron, Äpple eller Fläder?....*önskar jag bara kunde dra dit, verkar jättespännande!*

     
  • At 10:36 fm, Blogger The Female Dinousaur said…

    Ge f-n i min James Spader, säger jag bara! :-)

     

Skicka en kommentar

<< Home