aldstarvisast

måndag, september 12, 2005


Kunde inte ha sagt det bättre själv?...

6 Comments:

  • At 12:03 em, Blogger maruschka said…

    ...Vad du låter förvånad?...*lite stukad*

     
  • At 8:58 em, Blogger The Female Dinousaur said…

    Precis!

     
  • At 9:32 em, Blogger Batbut said…

    man blir lite manisk av de där, måste liksom hitta betydelser hela tiden

     
  • At 9:10 fm, Blogger maruschka said…

    batbut - jag vet, men det har gått över nu...*flinar*...tills jag råkar på någon annan kul...

     
  • At 12:59 em, Blogger Kattis said…

    Det bäst jag sätt alltså:-). Varför får inte jag lika coola verifikationer.

     
  • At 3:55 em, Blogger lillaEgo said…

    Tycker Du kommentaren var rolig? Vågade Du följa länken?
    :D

    Jag är så harig när det gäller sånt så jag inväntar att någon annan tar första steget.

    Nu ska jag verifiera mitt meddelande genom att skriva min svärfars namn.

    tmmyo

     

Skicka en kommentar

<< Home