aldstarvisast

onsdag, september 21, 2005


...äj kul, sa den tandlöse Internetbesökaren...

10 Comments:

  • At 12:32 em, Blogger Minna said…

    hahahahah, den var bäst hitills.

     
  • At 5:44 em, Blogger Bloggblad said…

    Kul! Varför får du så roliga? Jag får urtrista bokstäver. Och långa ramsor så jag nästan tröttnar på dom.

     
  • At 9:38 em, Blogger lillaEgo said…

    Däppt i däsan?

     
  • At 9:58 em, Blogger Batbut said…

    hm.. undrar vad det betyder? Låter som något som man gör i Finland, i bastun. kan det vara så?
    Bloggis, som Du sa till mig när jag bara fick snuskiga - don efter person *s* (usch, nu var jag elak..sorry)

     
  • At 8:22 fm, Blogger The Female Dinousaur said…

    Haha! Klockren.

     
  • At 8:33 fm, Blogger maruschka said…

    minna - jag har ju så svårt att låta bli...*s*

    bloggis - det är bara min hjärna som fungerar lite märkligt...

    lillaego - inte som i ett lite tidigare inlägg (titta lite längre ner)

    batbut - tackar!...äsch, kan bara flina, vet att du inte är elak på jiktit...*s*

    biggis - visst är den, typiskt kajaj att poyzhurfa hela dagajna

     
  • At 10:40 fm, Blogger maruschka said…

    sandra - vilket då?...*förvirrad*

     
  • At 10:10 em, Blogger Lyckliga Grodan said…

    ja det sista inlägget.. texten försvann flera gånger.. sedan kunde jag läsa det.. undrar om det var det Sandra råkade ut för ..

     
  • At 10:12 em, Blogger Bloggblad said…

    Batbut: Jag är MYCKET hårdhudad efter att både jobbat på högstadium och levt med egna tonåringar! Kör hårt du bara.

    Jag fick först bara upp en textrad på sista, sen försvann den när jag klickade en gång till... är du hemlig?

     
  • At 9:44 fm, Blogger maruschka said…

    sandra, ll och bloggblad - nope, vet inte vad et är som gör att det blir så...om man drar markören över inlägget så kommer det fram...jag har väl osynligt bläck i PC:n...?

     

Skicka en kommentar

<< Home