aldstarvisast

onsdag, november 28, 2007

Plötsligt i det gråa...


...så ringer telefonen: -Hej, mitt namn är Ivana och jag ringer från ClickIt, jag ville bara tala om att du har vunnit en IPod Shuffle! Grattis!

Jag tackade förvirrat och gick sedan igenom min mail lite snabbt...ja just det, jag har ju beställt fotokalendrar från ClickIt och där står visst på deras hemsida att de lottar ut en IPod i veckan mellan 16/11 och den 19/12 bland dom som handlat då... http://www.clickit.se/root/default.aspx

Kul, får väl fightas med sambon om den, men det är det värt!

3 Comments:

  • At 5:16 em, Blogger Kattis said…

    Nä Gud va roligt, GRATTIS!!!! Å en IPOD oxå, vill ha en jag med.

     
  • At 4:14 em, Blogger maruschka said…

    NQ_ Jag blev jättegald...det är en sådan där liten en som man kan sätta fast som ett clips i fickan, men den är i alla fall på 1GB så det går ju lätt in musik för ett tag...;o)

     
  • At 11:32 em, Blogger Lilla P said…

    Lyllos dig bruden..Kram på dig!

     

Skicka en kommentar

<< Home